sobota, 24 stycznia 2015

Witajcie!

Chyba tak po prostu zacznę :) 
Więc, witajcie, mam na imię Ula, na nazwisko Cetera - stąd przezwisko: Ceterka ;)

Długo zastanawiałam się jak rozpocząć pisanie i obawiam się, że nic rewolucyjnego nie wymyśliłam. Chciałabym po prostu móc podzielić się z kimś tym co robię i co kocham. Na pierwszym miejscu jest oczywiście moja rodzinka, ale zaraz potem filmy, muzyka, książki, gotowanie i wreszcie... ART, czyli wszystko to przy czym majsterkuję i co tworzę :) Zaczynając od drobnych szkiców, przez malunki, decoupage, szycie, biżuterię, ceramikę, grafikę, a kończąc... hmm, tak w sumie to nie wiem jeszcze na czym, bo dopiero się rozkręcam ;)

Mam nadzieję, że moje pomysły przypadną wam do gustu...



A teraz, tak na dobry początek przedstawiam wam mojego Pascala:

Zajrzyjcie też tu, zapraszam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz