czwartek, 2 kwietnia 2015

Jajko niespodzianka

Co roku przy okazji świąt wysyłam do mojej koleżanki z Niemiec paczkę z upominkami dla niej  i całej jej rodziny. To już taka nasza tradycja. W tym roku postanowiłam zaszaleć i zrobiłam dla nich jajko niespodziankę w rozmiarze XXL :)


Na pomysł takiego prezentu wpadła  moja mama. Na początku wybrałam serwetki i podmalowałam styropian. Jajko musiałam malować aż trzy razy, bo kolory wychodziły mi zbyt zimne! W końcu jednak zdecydowałam się na tło niejednolite. W przerwach między tymi operacjami wystarczyło wyciąć odpowiednie motywy (i obejrzeć film, tak przy okazji).

Ale po kolei...
 

Na sam koniec wystarczyło włożyć do środka tytułową niespodziankę, czyli coś słodkiego, potem całość zapakować, wysłać i już! Mam tylko nadzieję, że prezent się spodoba.

Zajrzyjcie też tu:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz